Jasa Pembuatan Blog dan website

Buat sobat-sobat dimanapun berada, Kami juga menerima Jasa Pembuatan Blog / Website free dan premium. Iklankan usaha/bisnis anda via online dan pastikan usaha anda akan lebih maju.

Cara Pemesanan / Order & Langkah-langkah PembuatanBlog/Website:
1. SMS/Telp Admin kami di 08978858995
2. Setelah SMS/Telp Admin dan Anda menyetujui informasi dari Admin Maka tahap berikutnya:
  a. Tentukan Tampilan/Template yang anda pilih (akan di perlihatkan ketika sudah deal)
  b. Kirim data-data via (e-mail/CD/Flash) untuk di tampilkan di Blog/Website Anda.
  c. Lama Pembuatan Blog/Website relatif tergantung tingkat kesulitan design template
      misal: Edit warna template, edit tata letak template, animasi, dll
  d. Anda akan segera dihubungi Admin kami jika pembuatan blog/website siap di lounching.
  e. Kami memberikan Garansi 3 bulan untuk mengantisipasi jika ada trouble.

Rincian biaya:
1. Untuk Website mulai dari Rp. 600.000,- ( tergantung jenis domain dan Hosting)
2. Untuk Blog Hanya Rp. 250.000,- (Tergantung Tingkat Kerumitan Template)
3. Untuk Blog Organisasi Sosial/Agama Se-IKHLASNYA.

Semoga Bermanfaat.



Contact Admin
HP
08978858995

PIN BB
29D4407F

3 comments:

  1. Saya buatkan blog organisasi karang taruna bisa?
    083836300030 (rizal)
    arizal@ymail.com

    ReplyDelete
  2. Terima kasih... saya sangat puas...
    telah dibuatkan blog yang menarik..

    http://primaagrobarokhah.blogspot.com/

    Makasih ya Ghivhie... Mas Anjar

    ReplyDelete
  3. Saya di sini untuk berkongsi kesaksian saya tentang apa yang dilakukan syarikat pinjaman yang dipercayai untuk saya. Nama saya Nikita Tanya, dari Rusia dan saya ibu yang cantik dari 3 kanak-kanak saya kehilangan dana saya untuk mendapatkan pinjaman yang sangat sukar untuk saya dan anak-anak saya, saya pergi ke talian untuk mencari bantuan pinjaman semua harapan adalah hilang sehingga satu hari yang setia ketika saya bertemu kawan saya yang baru-baru ini memperoleh pinjaman dari Perkhidmatan Pendanaan Le_Meridian Dia memperkenalkan saya kepada syarikat pinjaman yang jujur ini yang membantu saya mendapat pinjaman dalam masa 5 hari kerja, saya akan berterima kasih untuk selama-lamanya kepada Bapak Benjamin, kerana membantu saya kembali berjalan kaki. Anda boleh menghubungi Encik Benjamin melalui e-mel: lfdsloans@lemeridianfds.com, mereka tidak tahu saya melakukan ini untuk mereka, tetapi saya hanya perlu melakukannya kerana ramai orang di luar sana yang memerlukan bantuan pinjaman sila datang ke syarikat ini dan selamatkan. Watsats: (+ 1 989-394-3740)

    ReplyDelete

komentar anda